Diego - mezelf als geen ander

Over mij – communicatieprofessional met ruime ervaring

Communicatie is die sterke rode draad in mijn carrière. Begonnen als jurist én daarna heb ik mezelf ontwikkeld tot senior communicatieadviseur bij diverse grote bedrijven, o.a. Pon en ABN AMRO. Ook 12 jaren actief als tekstschrijver voor online (humor)concepten. Veel ervaring met het maken en creëren van (tekstuele) impact. Met mijn liefde voor taal combineer ik een baan als communicatiemanager met het ondernemen. Hierdoor ben ik voor een aantrekkelijk tarief beschikbaar voor die kleine of eenmalige klusjes.

Over Ietszeggend – veelzeggende communicatie

Communicatie is essentieel. Het is meer dan wat woorden en zinnen. Communicatie kan impact maken, mensen in beweging krijgen, verklaren of verbinden. Maar communicatie kan ook betekenisloos zijn en geen beweging creëren. Nietszeggends dus. Dat wat jij wilt vertellen, komt simpelweg niet over. Nietszeggende communicatie levert weinig op. Ietszeggend is een tekstbureau dat jouw helpt om je communicatie op het gewenste niveau te krijgen. En soms maakt een klein verschil een grote impact. Tot maximaal 6 uren per week ben ik beschikbaar.

hoe werk ik?

Waar kan ik mee helpen?

Ietszeggend helpt met al jouw communicatie, tot maximaal 6 uren per week. Voorbeelden: - Schrijven van klantcommunicatie - Opstellen nieuwsbrieven - Verbeteren websiteteksten - Screenen van Customer Journey (klantreis) - Adviseren bij reorganisatiecommunicatie - NLP communicatie(expert).

1. lezen, controleren & redigeren

Een extra check op je content of hulp nodig bij het schrijven van nieuwsbrieven, klantcommunicatie of corporate communicatie? Ik help graag! 

2. Adviseren & strategie(frames)

Advies nodig hoe je een boodschap formuleert of welke (communicatie)strategie het beste werkt? Ik denk graag mee! Ook voor speeches of toespraken of jouw mea culpa.

3. Screenen / Meelezen

Heb je je communicatie klaar en wil je dat ik meelees of screen op de inhoud? Ik denk graag mee! Van Linkedin-posts tot Intranet-bericht en van mailtjes tot sollicitatiebrieven.

4. Websites, e-mail(bevestigingen) en customer journey

Heb jij de ultieme klantbeleving? Voelt de klant zich gehoord en begrepen en sluit je branding goed aan bij al je websiteteksten en (systeem)mailtjes? Ik check het graag!

0 E

Uurtarief

Vanaf 75 euro per uur. En met mijn ervaring ben ik heeeeeel snel.

0 u

Beschikbaar

Ik ben voor klussen van maximaal 6 uren per week beschikbaar; dus ook voor dat ene uurtje of die ene brief.

0 J

Ervaring

Meer dan 15 jaren ervaring met communicatiewerk. Binnen de overheid, automotive, finance, e-commerce.

B 1

Begrijpelijke

Ik communiceer niet alleen in B1, maar ken alle stylen van communicatie. Soms is begrijpen niet voldoende, maar moet iemand het 'voelen'.

tarieven

Beschikbaar voor dat ene vaste uurtje, meerdere uren per week of  wanneer jij communicatie nodig hebt.

Vragen? Vragen!

Heb je werk, een uitdaging of een vraag? Ik denk graag mee.